Mojster/ica za vse ali halo, servis?

Moj oče se sam loti popravila čisto vsega: od zlomljenih igrač do hladilnika, jaz pa še strgan gumb na srajci odnesem k šivilji (ali mami). Včasih se za najlubši kos oblačila ne moremo sprijazniti, da se ga zaradi pretirane nošnje ne da več popraviti, drugič pa bi telefon ob praski na ekranu najraje takoj zamenjali za novega. Nekateri so zero waste guruji, drugi pa bi še sebe najraje zapakirali v plastiko

Cel kup dejavnikov vpliva na to, ali bomo določen izdelek nesli na popravilo ali pa se popravila lotili kar sami: kako nam je pokvarjeni izdelek pri srcu, koliko smo zanj odšteli, kako nujno ga potrebujemo … V sklopu projekta Communities go circular se ukvarjamo s popravili in preprečevanjem nastajanja odpadkov, našima priljubljenima temama. Da bi bolje razumeli, kaj vse nas (najbolj) motivira za popravilo, smo pripravili spletno anketo. V njo smo skrili tudi vprašanje o oceni popravljivosti, ki zmede kar nekaj reševalcev.  

Kako zeleni pod kožo pa ste vi? Rešite anketo o popravilih in nam pomagajte do boljšega uvida v ta očarljiv svet popravil, mojstric, krojačev in garancij.

Financira Evropska unija. Izražena stališča in mnenja so izključno stališča in mnenja avtorja(-ev). in ne odražajo nujno stališč Evropske unije ali Izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Niti Evropska unija niti organ, ki je dodelil sredstva, zanje ne moreta biti odgovorna.

Dodajte odgovor

X

Z nadaljno uporabo te spletne strani se strinjate z uporabo neužitnih piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close